''Biri''Kullanmadım Hiç,Ama Genç Bir Arkadaşım Kullanıyordu Ve Bende Bir Ara Nete Ondan girmiştim Gerçekten ADSL'Den Çok Farklı Sayfalar Anında Açılıyor.Tavsiye ederim.