Arkadaşlar selamlar, araba satış kategorisi olsa on numara olmaz mı sizcede, bence gerekli. Burada genelde kaliteli insanlar var, sahibinden com'a güvenmek yerine buraya daha çok güvenirdik
Mesala buraya ilan vermek için expertiz yaptırıp buraya güncel halini yüklemek zorunlu falan olsun. Çok satış olacağını düşünüyorum üyeler arasında
Hocam sarı siteden farklı olmaz burasıda. Çünkü geneli kaliteli gibi dursada sözlerini yiyen ve *********** çok insan forumda. Birde burada gördüğüm diğer sıkıntıda üyelikler çalınıyor yada başkası giriyor hesaplara. Yani çokta mantıklı değil. Bence araba araba satış platformunda satılmalı.
Zaten araç kategorisinde , satış yapan konu açıyor.
Ek olarak kategoriye gerek yok.
Toplasan ayda 5 tane ilan ya açılır ya açılmaz bunun için forum mu açılır : )