lolembi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okudum hocam nedenki
Hocam sarı siteden farklı olmaz burasıda. Çünkü geneli kaliteli gibi dursada sözlerini yiyen ve *********** çok insan forumda. Birde burada gördüğüm diğer sıkıntıda üyelikler çalınıyor yada başkası giriyor hesaplara. Yani çokta mantıklı değil. Bence araba araba satış platformunda satılmalı.