Bir tasarımcı olarak tasarım piyasasından yana çok dertliyim. Hiç kimse hakettiği degeri vermiyor tasarıma. Bunun üzerine bir makale hazırladım.
Buradan makaleye ulaşabilirisiniz.
Böyle tasarım piyasası olmaz olsun
4
●379
- 19-08-2009, 01:46:38
- 19-08-2009, 02:07:53Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.%100 haklısın gerçekten bu duruma düştük.
Yazın için teşekkürler. - 19-08-2009, 02:20:22Destek için teşekkürler hocam. Acınası haldeyiz.EuroMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2009, 02:49:19eleştirin için teşekkür ederim. Fakat çalışmalarım kısmında ahım şahım tasarım görmesen bile maalesef tr'de tasarıma hakettiği deger verilmiyor. Tek kendim için degil genel anlamda konusuyorum yanlış anlaşılmasın.Boxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca ortada verilen ciddi bir emek var. En azından ben öyle yapıyorum.
Saygılar...