orçun portfolio'ne baktımda öyle ahım şahım bi tasarım göremedim üzgünüm.
Makaleni okumadım en kısa zamanda onada bakacağım. ama freelance olarak tasarımcıların işi hergün daha çok zorlaşıyor ciddi firmalar genelde bu konuda profesyonel ekiplerle çalışmataktan yana .
eleştirin için teşekkür ederim. Fakat çalışmalarım kısmında ahım şahım tasarım görmesen bile maalesef tr'de tasarıma hakettiği deger verilmiyor. Tek kendim için degil genel anlamda konusuyorum yanlış anlaşılmasın.
Ayrıca ortada verilen ciddi bir emek var. En azından ben öyle yapıyorum.
Saygılar...