Çinin yeni ücretsiz yapay zekası DeepSeek yüzünden ABD ve Avrupa piyasalarında zarar 1 trilyon dolar oldu.
Deneyimleyen Varmı Ne olmuş böyle ?
Kaynak:
https://www.bloomberg.com/news/artic...s-tech-concern
Çinin Yapay Zekası DeepSeek Abd Avrupa Zararda
6
●494
- 28-01-2025, 01:56:57
- 28-01-2025, 02:08:40Bir günde 1 trilyon dolar buharlaştı.
Nvidia'nın bir günde 560 milyar dolar piyasa değeri silindi. Diye geçiyor haberlerde - 28-01-2025, 02:09:501 aydır aklımda olan, ofiste işleri hızlandırmak adına kullanmak üzerine basit-orta seviyede bir script vardı. Vakitsizlikten biraz da erinip yazmaya üşenmiştik, kimsenin vakti olmadı. Birkaç dakikalık yazışma sonrası kısa bir süre içinde cayır cayır yazdı, yarın ofiste birinin vakit olur da userpassları md5leme editi yapar ve style.css'i toparlarsa hemen kullanmaya başlarız. GPT kadar detaylı düşünmüyor, gereksiz detaylara takılmıyor. Bence hızlı iletişim açısından avantajlı.AbdullahAsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Edit: imla
Edit 2: SDN video yayınlamış bile şimdi gördüm:
https://www.youtube.com/watch?v=37WB0RVdWqI
bakabilirsiniz - 28-01-2025, 02:14:01İndirdim deneyecegim bir kaç gün bakalım ama iyi oldu amerika batsa acımam : )
- 28-01-2025, 02:16:29Bugün üye olurken doğrulama maili birkaç saat geç geldi bilginiz olsun. Sanırım aşırı yüklenme var. Arada takılıp fazla düşünebiliyor.AbdullahAsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle