1 aydır aklımda olan, ofiste işleri hızlandırmak adına kullanmak üzerine basit-orta seviyede bir script vardı. Vakitsizlikten biraz da erinip yazmaya üşenmiştik, kimsenin vakti olmadı. Birkaç dakikalık yazışma sonrası kısa bir süre içinde cayır cayır yazdı, yarın ofiste birinin vakit olur da userpassları md5leme editi yapar ve style.css'i toparlarsa hemen kullanmaya başlarız. GPT kadar detaylı düşünmüyor, gereksiz detaylara takılmıyor. Bence hızlı iletişim açısından avantajlı.
Edit: imla
Edit 2: SDN video yayınlamış bile şimdi gördüm:
https://www.youtube.com/watch?v=37WB0RVdWqI bakabilirsiniz