Oyun bağımlılığından kurtulmak istiyorum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Oyun bağımlılığından kurtulmak istiyorum
11
●
310
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Oyun bağımlılığından kurtulmak istiyorum
1
2
25-01-2025, 20:26:56
#10
tanereker
Narsist demek kendini başkalarından üstün gören en çok kendini beğenen, kendini seven demektir.
Siz bizden üstünsünüz hocam size fikir vermek ne haddimize
25-01-2025, 20:28:45
#11
Pwdec
tanereker adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Narsist demek kendini başkalarından üstün gören en çok kendini beğenen, kendini seven demektir.
Siz bizden üstünsünüz hocam size fikir vermek ne haddimize
Hocam tebrikler iyi tespit, hayırlı geceler dilerim (:
25-01-2025, 20:28:54
#12
Publics
Pwdec adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3 kez sattım ama vazgecemedim yeni pc aldım dbmdnd ve oyunu 15 senedir oynuyorum
O zaman Allah kurtarsın hocam
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler