tanereker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Narsist demek kendini başkalarından üstün gören en çok kendini beğenen, kendini seven demektir.

Siz bizden üstünsünüz hocam size fikir vermek ne haddimize
Hocam tebrikler iyi tespit, hayırlı geceler dilerim (: