• 22-01-2025, 11:23:56
    #1
    Son zamanlarda hayal kurmayı kestim.. Peki webmasterlar hayal kuruyor mu?
  • 22-01-2025, 11:30:30
    #2
    Vergi mi gelecek ? Bir hayalimiz var ücretsiz,
  • 22-01-2025, 11:33:25
    #3
    Webmasterlar neden bir canlı türü gibi ele alındı?

    Gece kafamızı yastığa koyduğumuzda geliyor tabi düşünceler. Ulaşabilir miyiz, ulaşamaz mıyız zaman gösterecek.
  • 22-01-2025, 13:53:32
    #4
    Ne tür bir hayalden bahsediyoruz. Valla ben hala ted-x platformunda ara ara hayal ediyorum kendimi. Ama henüz ne anlatıyorum, insanlar hangi başarımı dinliyor bilmiyorum. Güzel oluyor. Ama şu kafamdaki.. mikrofonlu şey rahatsız ediyor. Neyse. yenisini alırız.
  • 22-01-2025, 21:47:10
    #5
    Herkesin bir hayalı vardır. bazen gerçekleşmesi mümkün olamayacak şeylerin hayalini kurarsınız.