Ne tür bir hayalden bahsediyoruz. Valla ben hala ted-x platformunda ara ara hayal ediyorum kendimi. Ama henüz ne anlatıyorum, insanlar hangi başarımı dinliyor bilmiyorum. Güzel oluyor. Ama şu kafamdaki.. mikrofonlu şey rahatsız ediyor. Neyse. yenisini alırız.