• 22-01-2025, 02:02:20
    #1
    artık net olarak bundan emin oldum. kayınbaba falan bunları da geç. film değil hayat.

    yine de herkese bol şans!

    benden bu kadar.
  • 22-01-2025, 02:02:45
    #2
    Pes mi edeceğiz yani

    Son nefese kadar mücadeleye devam.
  • 22-01-2025, 02:04:19
    #3
    Sosyal Medya Uzmanı
    Allah var gam yok Mücadeleye Devam
  • 22-01-2025, 02:06:03
    #4
    Aslına bakarsanız sadece babanızın zengin olması mühim değil
    Eğer hırsız, kaçakçı, sahtekar
    veya birileri tarafından seçilmiş değilseniz zaten alın teriyle kolay kolay kimse zengin olamaz ya şanslıdır yada yukarıda bahsettiğim şeyler geçerlidir
  • 22-01-2025, 02:06:44
    #5
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pes mi edeceğiz yani

    Son nefese kadar mücadeleye devam.
    evet hocam PES. (şahsen)

    cengizhan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah var gam yok Mücadeleye Devam
    benim öyle hassasiyetlerim, inançlarım yok. ate.

    benden bu kadarrrrrr.
  • 22-01-2025, 02:07:07
    #6
    Kurumsal PLUS
    İlerde sizde birilerinin dedesi , babası olacaksınız
    Mücadele etmeye devam....
  • 22-01-2025, 02:07:22
    #7
    Gayret bizden, takdir Allah'tan. Biz yapabileceğimizi. yapalım gerisi nasiptir
  • 22-01-2025, 02:09:23
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kayınbaba zengin bulun sizde. dogarken seçemedin ama yaşarken seçebilirsin
  • 22-01-2025, 02:09:31
    #9
    PrimeSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlerde sizde birilerinin dedesi , babası olacaksınız
    Mücadele etmeye devam....
    ben baba olmak istemiyorum. olamam da zaten. istediğim partnerler çok yükseklerde. ben onlara ulaşamam, ulaşamadım... ♥