artık net olarak bundan emin oldum. kayınbaba falan bunları da geç. film değil hayat.
yine de herkese bol şans!
benden bu kadar.
baban deden zengin değilse boşuna uğraşma
50
●4.400
- 22-01-2025, 02:06:44evet hocam PES. (şahsen)ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim öyle hassasiyetlerim, inançlarım yok. ate.cengizhan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benden bu kadarrrrrr. - 22-01-2025, 02:07:22Gayret bizden, takdir Allah'tan. Biz yapabileceğimizi. yapalım gerisi nasiptir
- 22-01-2025, 02:09:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.kayınbaba zengin bulun sizde. dogarken seçemedin ama yaşarken seçebilirsin
- 22-01-2025, 02:09:31ben baba olmak istemiyorum. olamam da zaten. istediğim partnerler çok yükseklerde. ben onlara ulaşamam, ulaşamadım... ♥PrimeSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle