PrimeSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlerde sizde birilerinin dedesi , babası olacaksınız
Mücadele etmeye devam....
ben baba olmak istemiyorum. olamam da zaten. istediğim partnerler çok yükseklerde. ben onlara ulaşamam, ulaşamadım... ♥