• 15-08-2009, 13:42:10
    #1
    Merhaba arkadaşlar kyk.gov.tr sitesinden yurt başvuru yapıcam dünden beri uğraşıyorum fakat bir türlü başvuru yapamadım dün denediğim zaman güvenlik kodu hatası veriyordu.
    Bugün denedim bu seferde 500 Internal Server Error hatası veriyor bu siteden nasıl başvuru yapıcaz 3 farklı tarayıcı var hepsinden denedim hepsinden aynı hatayı alıyorum.
  • 15-08-2009, 13:52:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    derinsular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar kyk.gov.tr sitesinden yurt başvuru yapıcam dünden beri uğraşıyorum fakat bir türlü başvuru yapamadım dün denediğim zaman güvenlik kodu hatası veriyordu.
    Bugün denedim bu seferde 500 Internal Server Error hatası veriyor bu siteden nasıl başvuru yapıcaz 3 farklı tarayıcı var hepsinden denedim hepsinden aynı hatayı alıyorum.
    KYK en iyi İE ile çalışıyor.Sorun nedir bilmem ama geçen yılki başvuruda Mozillayla bende de sorun vermişti İE ile yapabildim.
  • 15-08-2009, 14:32:20
    #3
    millet yüklenince çöktü sanırım kimse giremiyor
  • 15-08-2009, 16:58:15
    #4
    Erişim zor yapılıyor.
  • 21-08-2009, 04:10:59
    #5
    Çökme vardır büyük ihtimal. Ama şuda var, ben devlet sitelerine ie den giriyorum. Biraz antika oluyor web siteleride