Konu
Üniversite'ye Gidicekler Yada Bilgisi Olanlar?
21-08-2009, 04:10:59
#5
saxahan
Çökme vardır büyük ihtimal. Ama şuda var, ben devlet sitelerine ie den giriyorum. Biraz antika oluyor web siteleride