• 19-01-2025, 21:55:13
    #1
    fâni editör.
    En borçlu kim yarışmasına hoş geldiniz.

    Öyle ufak tefek gelmeyin. Yüksek borçlular ve nasıl borçlandıklarını yazabilirler. Feyz alırız.

    2 milyon halkbanka kredi kartı borcum var (depremden önce işyeri almak için kullandım. İşyeri yıkıldı anasını satim. Toki dikip verecek bekliyoz)

    500 bin ziraate var kredi kartıyapılandırdım.

    300 bin civarında bireysel kartlar var (gerçi bu borç değil düzenli kullanıyorum)

    ve bonus; Esnaf kefalete 800 bin borç 6 ayda bir ödemeli :d son 1 yıldır acaip sıkıştırıyor. Gerçi bazı kişilere bakıyoruz bizim dert ettiğimiz borçları adamlar 1 günde yiyor…
  • 19-01-2025, 21:56:44
    #2
    Bulunca ne yapcaz, elimize ne gececek yani
    Toplanıp arkadaşın borcunu mu ödicez😂
  • 19-01-2025, 21:56:49
    #3
    100bin tüm dertlerimi çözer...
  • 19-01-2025, 21:57:23
    #4
    Çok yüksekten açtın hocam biz yazsak ayıp olur seninkini görünce.
    Şaka bir yana Allah kolaylık versin.
  • 19-01-2025, 21:58:23
    #5
    Kategori Moderatörü
    Gazapizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bulunca ne yapcaz, elimize ne gececek yani
    Toplanıp arkadaşın borcunu mu ödicez😂
    Fena fikir değil aslında ya
  • 19-01-2025, 21:58:45
    #6
    maşallah hocam umarım bir gün kartları kırıp atabilirsiniz
  • 19-01-2025, 21:59:30
    #7
    Hepimiz borçluyuz bize hayatı verene,
    Kim nasıl ödeyebilir ki bize bunu verene...
  • 19-01-2025, 22:00:05
    #8
    Kurumsal PLUS
    Umarım bu ülkede ki gençlerimize en kısa sürede şu soruyu da sorarız.

    Ülke ekonomisi toparlandı, dolar düştü, kazancınız yükseldi mi ?

    Linçlemeyin hemen
  • 19-01-2025, 22:00:39
    #9
    En iyisi sanırım
    Gazapizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bulunca ne yapcaz, elimize ne gececek yani
    Toplanıp arkadaşın borcunu mu ödicez😂
    Her ay borç günü.