En borçlu kim yarışmasına hoş geldiniz.
Öyle ufak tefek gelmeyin. Yüksek borçlular ve nasıl borçlandıklarını yazabilirler. Feyz alırız.
2 milyon halkbanka kredi kartı borcum var (depremden önce işyeri almak için kullandım. İşyeri yıkıldı anasını satim. Toki dikip verecek bekliyoz)
500 bin ziraate var kredi kartıyapılandırdım.
300 bin civarında bireysel kartlar var (gerçi bu borç değil düzenli kullanıyorum)
ve bonus; Esnaf kefalete 800 bin borç 6 ayda bir ödemeli :d son 1 yıldır acaip sıkıştırıyor. Gerçi bazı kişilere bakıyoruz bizim dert ettiğimiz borçları adamlar 1 günde yiyor