• 17-01-2025, 10:26:44
    #10
    GreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bizim firma da hala zam konusunda bilgi vermedi. Asgari ücrete yapılan zammı yapmak zorunda değiller ancak bazı firmalar çok daha yüksek zamlar verirken bazıları çok az veriyor. Maaş zamanını bekleyip görmek ayrıca sıkıntı açıkçası acaba diyorum direk sorsam mı ama bir yandan da bekleyip görelim diyorum
    Evet işin garibi %15 zam yapanları da duyuyoruz %40 yapanları da. Kim neye göre kime göre yapıyor belli değil.
  • 17-01-2025, 10:28:25
    #11
    Valla normalde eli açık olan bizim firma, dün yönetici %30 görürsek şükredelim dedi. %15-20 arası bişey gelecek heralde
  • 17-01-2025, 10:48:51
    #12
    örneğin 100bin alan kişiye %40 yapmak ile %15 yapmak arasında çok fark var. Maaş arttıkça oranın düşmesi olasıdır. Miktar olarak zaten yüksek oran zam alanlardan fazla almış olunabiliyor. Tabii tamamen işverenin inisiyatifindeki bir durum.
  • 17-01-2025, 19:59:11
    #13
    Multinet'e %115 zam yaptılar beklentim yükseldi, umarım %40 aşağısı almayız.
  • 17-01-2025, 20:28:50
    #14
    şubat maaşı hesaba yatınca herkes görecek
  • 17-01-2025, 21:59:04
    #15
    Şuan için net bir rakam yok ama tahmini %30'a yakın olur.