örneğin 100bin alan kişiye %40 yapmak ile %15 yapmak arasında çok fark var. Maaş arttıkça oranın düşmesi olasıdır. Miktar olarak zaten yüksek oran zam alanlardan fazla almış olunabiliyor. Tabii tamamen işverenin inisiyatifindeki bir durum.