Etik olmayan eğitim içeriği satıyormuşum
25
●2.180
- 17-01-2025, 06:41:50Piyasaya bu yöntemi ilk sunan ve öğreten benim, bu yöntemi belki 1000 kişiden fazla kişiye sattım (2018 yılından beri) en az bu şekilde 100 tane müşteriye denk geldim. Bu yöntem değil vs vs diyerek sürekli iade istiyorlardı. Yöntemi cidden bilen kişilerden hiç bir zaman para istemedim ama yöntemi gördükten sonra iade isteyen arkadaşlarada iade etmedim. Bir defa gördükten sonra uygulamasını yapmak çok zor birşey değil. Bu yüzden hiç bir yöntemin iadesini istemek bence etik değil. Yöntem eğer ki vaat ettiğimiz gibiyse ve sorunsuz çalısıyorsa iade edilmez. İade isteyen arkadaş satın almadan önce herşeyi net şekilde sormalı bizde cevaplamalıyız. Konunuzu incelediğim için haklı bir karar verilmiş.
- 17-01-2025, 07:14:34Ben Burada 3.4 kişiden Eğitim Aldım Facebook Üzerine Hepsinin Eğitimlerinde Verilen Püf Noktaları Vardi Sonuçta Bir Emek Var Ortada Hepsindende Memnun Kaldım Misafir; sizden Eğitim Almıştım İçeriğin Bir Kisimi Kayboldu ( kendim Yedeğini almadım ) Ama Yöntemlerin Gerçekten Çok İse Yarıyor Müsait Zaman İçeriği Yenileyebilirmiyiz Hocam
- 17-01-2025, 08:30:40Etik değil diyen kim? Bankadan faizle kazandığı parayla eğitim alıp sonra da etik değil mi dedi mesela? İnsanlar şahsi görüşlerinin yalnızca kendisini bağladığını bir şekilde idrak etmek zorundalar. Ataiste sorsan, mesai saatlerinde bırakıp namaz kılmaya giden bir müslümanı etik bulmaz. Neden? Çünkü mesai saatinde para kazanıyor, çalışmak zorunda. Ya da tam tersi, namaz kılan insan da Ataisti ramazan da yemek yemekle yargılar.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konudan bağımsız, sirkelenip kendi değerlerimizle hayatımızı yaşamayı öğrenmemiz gerekli. Herkesi kendimize benzetmek zorunda değiliz. Satın aldıysan almışın, konu bitmiş. Öğrendiklerini uygulamak kendi istiyatifinde, ister uygula ister uygulama. Ama bu durum senin bir şeyleri öğrendiğinin ve buna buna binaen ödediğin bedelin değerini ve gerçeğini değiştirmiyor. Hele bu rakamı geri alma hakkını hiç vermiyor. - 17-01-2025, 09:18:12geçen e kitap satışına karşı ön yargı neden diye konu açmıştın sanırım, demekki sadece satıştan önce değil satıştan sonra da ön yargı varmış
- 17-01-2025, 10:27:20Üyeliği durdurulduÇekiliş için ve kendi yorumum budur İnsanlar işlerine geldiğini etik işlerine gelmediği şeye etik değil diyorlar mesela adam facebook eğitimi satıyor etik değil diyor bakıyorsun yorum hizmeti alıyor veya sağlıyor e o zaman seninki çok mu etik derler adama forumda böyle insanlar çok var konu açıyorlar ya dating sektöründekilerde böyle böyle adamın profiline bir giriyorsun fake hesap alıp satmaktan uygulamaya yıldız vermekten ne ararsanız var ama işte gelip burda size ahlak dersi vermeye çalışıyorlar böyle insanlar var ve olacaktırda maalesef Allah bizi iyi insanlarla karşılaştırsın