• 10-01-2025, 15:22:06
    #1
    Kurumsal Üye
    Merhaba
    Sizde de öyle oluyor mu?
    Bazen her şey olabildiğine ters gidiyor. Bir tane doğru işin olmuyor
    İşin içinden çıkamıyorsun
  • 10-01-2025, 15:22:40
    #2
    O tip durumlarda bir sğre akışına bırakmak çözüm oluyor
  • 10-01-2025, 15:23:17
    #3
    Genelde öyle olduktan bir süre sonra herşey daha iyi gider
  • 10-01-2025, 15:24:28
    #4
    Maalesef çok oluyor, hatta öyle bir an geliyor ki acaba bir günah işledim de cezalandırılıyorum mu diye bile düşündüğüm çok oldu. Can çıkmadıktan sonra umut her zaman vardır. Allah kimseyi kaldıramayacağı yükle sınamasın.
  • 10-01-2025, 15:30:06
    #5
    Adın kader olsa ne olacak? Kaderin kader olacak....