Maalesef çok oluyor, hatta öyle bir an geliyor ki acaba bir günah işledim de cezalandırılıyorum mu diye bile düşündüğüm çok oldu. Can çıkmadıktan sonra umut her zaman vardır. Allah kimseyi kaldıramayacağı yükle sınamasın.