• 13-08-2009, 17:13:41
    #1
    Arkadaşlar bir kaç tane heyk sitesini kapatırmak istiyorum bunun için nasıl bir prosedür işliyor benim Telekomamı , Adliyeyemi, Yoksa Bilişim Polisine mi gitmem gerek daha önde butip siteleri kapattıranlarınız oldumu ne yapamam gerek?
  • 13-08-2009, 17:17:06
    #2
    Buraya bildirin kurallara aykırı yayın yapıyorsa erişimi engellerler.

    http://www.ihbarweb.org.tr/index.html
  • 13-08-2009, 18:11:06
    #3
    Üyeliği durduruldu
    burayakadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bir kaç tane heyk sitesini kapatırmak istiyorum bunun için nasıl bir prosedür işliyor benim Telekomamı , Adliyeyemi, Yoksa Bilişim Polisine mi gitmem gerek daha önde butip siteleri kapattıranlarınız oldumu ne yapamam gerek?
    heyk siteleriyle pek ilgilenmiyolar aslında.artık önüne gelen heykırım diyo site açıyo çünkü.
  • 13-08-2009, 18:47:28
    #4
    hocam ordan ihbarla kapanmıyo siteler biraz daha resmiyet lazım ancak adliyeye gidicez artık bakalım bi dilekçe döktürelim.