Bir Web Sitesini Kapattırmak İçin Ne Yapmalı
3
●456
- 13-08-2009, 17:13:41Arkadaşlar bir kaç tane heyk sitesini kapatırmak istiyorum bunun için nasıl bir prosedür işliyor benim Telekomamı , Adliyeyemi, Yoksa Bilişim Polisine mi gitmem gerek daha önde butip siteleri kapattıranlarınız oldumu ne yapamam gerek?
- 13-08-2009, 17:17:06Buraya bildirin kurallara aykırı yayın yapıyorsa erişimi engellerler.
http://www.ihbarweb.org.tr/index.html - 13-08-2009, 18:11:06Üyeliği durdurulduheyk siteleriyle pek ilgilenmiyolar aslında.artık önüne gelen heykırım diyo site açıyo çünkü.burayakadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2009, 18:47:28hocam ordan ihbarla kapanmıyo siteler biraz daha resmiyet lazım ancak adliyeye gidicez artık bakalım bi dilekçe döktürelim.