Arkadaşlar bir kaç tane heyk sitesini kapatırmak istiyorum bunun için nasıl bir prosedür işliyor benim Telekomamı , Adliyeyemi, Yoksa Bilişim Polisine mi gitmem gerek daha önde butip siteleri kapattıranlarınız oldumu ne yapamam gerek?
heyk siteleriyle pek ilgilenmiyolar aslında.artık önüne gelen heykırım diyo site açıyo çünkü.