10.000 e yakın bakiye yükledim parça parça faturamı neden kesmiyorsunuz dedim.
Üyeliğimi banladilar.
Daha sonra vimer e şikayet ettim %10 sanırım komisyon alacağım 😅
Hesap.com tr üyeliğimi sildi "uygunsuz üye"
10
●756
- 09-01-2025, 20:56:37
- 09-01-2025, 21:00:39Umarım dediğiniz gibi olur, Ben böyle bir şeyler yazınca yanlış anlaşılıyorum hemen engel atıyorlar. 😊
kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-01-2025, 23:18:56Teknik olarak cüzdan gibi davranmak zaten hukuken yasak, bddk tarafından lisans alınmalı. Bu tarz siteler durumu aşmak için kktc tarafından muhasebe faaliyetlerini yürütüyorlar. Ha yurt içi faaliyetler nezdinde yine tabii olması gerekiyor mantıken ama orası hukukçuların konusu.
Sizin durumunuzu gelirsek, içeride bakiye bulundurma durumunda zaten izin sahibi olmaları gerekir, izin sahibi iseler dondurma, bloke koyma hakları doğar. Üyelik sözleşmelerinde bloke, dondurma, uzaklaştırma gibi maddeler olsa dahi bildiğiniz üzere kanun nezdinde geçersizdir.
İletmeniz gereken ek şikayet formu aşağıdadır;
https://ebulten.bddk.org.tr/esikayet/ - 10-01-2025, 01:24:12Sadece neden faturami kesmiyorsunuz diye sormuştum 🙂cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2025, 07:38:01Onlar da neden soruyorsun demek istemiş galibakadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle