
Ekmek YediÄŸi Kaba Pisletmek Tam da Budur?
20
●2.214
- 05-01-2025, 17:21:49Linkedin üzerinde paylaşılmış bir post aşağıya bırakıyorum,yorum tamamen size kalmış. İnsanlar ne kadar nankör sorusunu tekrardan aklımıza getiriyor. Belkide zamanında az ekmek yememiştir kendisine iş kurmuştur, geçimini sağlamıştır. Şimdi ise yazdığı bu duruma bak son söz sizde...

- 05-01-2025, 17:24:311 hafta önceTulinPinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2025, 17:26:52r10'da bile 50 Lira'ya tasarım yok da o yüzden sordumMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaliteli çikolata yok 50 Lira'ya artık
- 05-01-2025, 17:35:04Konu başlığında yazan yazı bambaşka bir şey, konu içeriği bambaşka bir şey.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsteyen istediği yerde istediği ticareti yapabilir, isteyen istediğiyle çalışır istemediğiyle çalışmaz kimse kimsenin işini yapmak zorunda da değil.
Ekmek yediği kaba pislemek olayını burda görmüyorum, sonuçta bu işi yapan bir iş sahibi veya meslek sahibi veya o işle geçinen biri buraya bağlı değil, gidip farklı yerde de çalışabilir.
Kaliteli çikolata yok 50 Lira'ya artık 