Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Linkedin üzerinde paylaşılmış bir post aşağıya bırakıyorum,yorum tamamen size kalmış. İnsanlar ne kadar nankör sorusunu tekrardan aklımıza getiriyor. Belkide zamanında az ekmek yememiştir kendisine iş kurmuştur, geçimini sağlamıştır. Şimdi ise yazdığı bu duruma bak son söz sizde...
Konu başlığında yazan yazı bambaşka bir şey, konu içeriği bambaşka bir şey.
İsteyen istediği yerde istediği ticareti yapabilir, isteyen istediğiyle çalışır istemediğiyle çalışmaz kimse kimsenin işini yapmak zorunda da değil.
Ekmek yediği kaba pislemek olayını burda görmüyorum, sonuçta bu işi yapan bir iş sahibi veya meslek sahibi veya o işle geçinen biri buraya bağlı değil, gidip farklı yerde de çalışabilir.