• 03-01-2025, 10:53:25
    #10
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Öncelikle geçmiş olsun hocam. R10.net'in daha önce bu gibi vakalarda tutumu hesap sahibinin kendi güvenliğini sağlaması gerektiği ve mağduriyetin giderilmesi gerektiği. Mesuliyet maalesef sizin, sizin hesabınızı başkası da girip kullansa. @Mastirisk;'in şikayet konusu açması durumunda mağduriyeti gidermezseniz banlanırsınız gibi düşünüyorum. Tabi moderatörlerin takdiri bu ben daha önce ki şikayet konularından gördüğüm kadarıyla yorumluyorum. allahtan 1 kişiyle işlem yapmışlar çok daha fazla insan ile çok büyük miktarlı işlemler yapıp büyük mağduriyetler oluşturabilirlerdi. Bu iş davalar derken sizin memuriyetinizi bile etkileyebilirdi verilmiş sadakanız varmış.
  • 03-01-2025, 10:56:56
    #11
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun hocam. R10.net'in daha önce bu gibi vakalarda tutumu hesap sahibinin kendi güvenliğini sağlaması gerektiği ve mağduriyetin giderilmesi gerektiği. Mesuliyet maalesef sizin, sizin hesabınızı başkası da girip kullansa. @Mastirisk;'in şikayet konusu açması durumunda mağduriyeti gidermezseniz banlanırsınız gibi düşünüyorum. Tabi moderatörlerin takdiri bu ben daha önce ki şikayet konularından gördüğüm kadarıyla yorumluyorum. allahtan 1 kişiyle işlem yapmışlar çok daha fazla insan ile çok büyük miktarlı işlemler yapıp büyük mağduriyetler oluşturabilirlerdi. Bu iş davalar derken sizin memuriyetinizi bile etkileyebilirdi verilmiş sadakanız varmış.
    Hocam şöyle, ben savcılığa bu konuda bir dilekçe verdim. Hukuki anlamda çok sıkıntıya girecek ciddi bir durum yok bilgisi verildi. Lakin burada bu trade sistemi sıfırlanmadan öncesine kadar üyeydim. 2009 gibi filan başladım buraya. Burada böyle bir konu yaşamış olmanın üzüntüsünü belirtmek için konuyu açtım. Mağduriyetleri hukuki anlamda da çözebiliriz ama derse ki arkadaşımız 500 liramı gönder abi helali hoş olsun gönderirim sorun değil benim için canı sağ olsun. Maksadım yapanın ben olarak düşünmesinler.
  • 03-01-2025, 10:59:55
    #12
    EmreBudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam. Senelik kullanıyorum kaspersky ama e-lisans kodlarıyla yapıyordum. Sanırım temelli bir çözüme gitmek daha sağlam olacak.
    En sağlıklısı resmi sitesinden ttakip etmek. Hem mobil hem Pc her cihazımda aktif gayet iyi.
  • 03-01-2025, 11:00:35
    #13
    Feyyazcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En sağlıklısı resmi sitesinden ttakip etmek. Hem mobil hem Pc her cihazımda aktif gayet iyi.
    Teşekkür ederim hocam ilginiz, alakanız için.
  • 03-01-2025, 16:16:55
    #14
    Kendisiyle görüştük. Mağduriyetler giderildi.