Öncelikle geçmiş olsun hocam. R10.net'in daha önce bu gibi vakalarda tutumu hesap sahibinin kendi güvenliğini sağlaması gerektiği ve mağduriyetin giderilmesi gerektiği. Mesuliyet maalesef sizin, sizin hesabınızı başkası da girip kullansa.
@Mastirisk;'in şikayet konusu açması durumunda mağduriyeti gidermezseniz banlanırsınız gibi düşünüyorum. Tabi moderatörlerin takdiri bu ben daha önce ki şikayet konularından gördüğüm kadarıyla yorumluyorum. allahtan 1 kişiyle işlem yapmışlar çok daha fazla insan ile çok büyük miktarlı işlemler yapıp büyük mağduriyetler oluşturabilirlerdi. Bu iş davalar derken sizin memuriyetinizi bile etkileyebilirdi verilmiş sadakanız varmış.