PrimeSoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
her r10 müdaviminin hayali ♥
14
●968
- 20-12-2024, 23:54:08bir insan neden öyle bir yazı yazar anlamam (:PrimeSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2024, 00:05:31Fiyatlar çok pahalı. Piyasa zaten durgun iş yokken bu fiyatlarla almak pek mantıklı olmuyor artık. Üyelikler sadece up için gerekli, en azından benim için. Haliyle, sadece up için o kadar para verip hiç iş alamayınca pek faydası olmuyor.
Yılbaşında umarım güzel bir indirim olur. r10 zaten durgun iken, üyelik ücretleri yoruyor maalesef.