• 20-12-2024, 23:48:07
    #10
    PrimeSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam
    Merhumu nasıl bilirdiniz
  • 20-12-2024, 23:48:43
    #11
    Kurumsal PLUS
    Gundilendiniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhumu nasıl bilirdiniz
    Yersiz şaka yapardı
  • 20-12-2024, 23:54:08
    #12
    PrimeSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yersiz şaka yapardı
    bir insan neden öyle bir yazı yazar anlamam (:
  • 21-12-2024, 00:05:31
    #13
    Fiyatlar çok pahalı. Piyasa zaten durgun iş yokken bu fiyatlarla almak pek mantıklı olmuyor artık. Üyelikler sadece up için gerekli, en azından benim için. Haliyle, sadece up için o kadar para verip hiç iş alamayınca pek faydası olmuyor.

    Yılbaşında umarım güzel bir indirim olur. r10 zaten durgun iken, üyelik ücretleri yoruyor maalesef.
  • 21-12-2024, 01:58:13
    #14
    bu konuyu okurken dejavu oldum
  • 21-12-2024, 02:12:36
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Umarım isteğiniz kabul olur tek temennimiz bu olsun.