Fiyatlar çok pahalı. Piyasa zaten durgun iş yokken bu fiyatlarla almak pek mantıklı olmuyor artık. Üyelikler sadece up için gerekli, en azından benim için. Haliyle, sadece up için o kadar para verip hiç iş alamayınca pek faydası olmuyor.

Yılbaşında umarım güzel bir indirim olur. r10 zaten durgun iken, üyelik ücretleri yoruyor maalesef.