• 12-12-2024, 21:05:43
    #1
    Arkadaşlar böyle bir yerden kargo çıkmış. 20 gram ağırlığında. Son zamanlarda hiç alışverişte yapmadım. Bilgisi olan var mı

  • 12-12-2024, 21:06:26
    #2
    erolckmk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar böyle bir yerden kargo çıkmış. 20 gram ağırlığında. Son zamanlarda hiç alışverişte yapmadım. Bilgisi olan var mı

    süpriz hediye göndermişler
  • 12-12-2024, 21:06:56
    #3
    Bankalardan olabiliyor hocam. Kartlar , ihtarnameler vs...
  • 12-12-2024, 21:09:48
    #4
    siyahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankalardan olabiliyor hocam. Kartlar , ihtarnameler vs...
    Teşekkür ederim değerli hocam. İki hafta önce bir hesap açmıştım. Onlar yollamış olabilir. Çok sağolun. Odur muhtemel. Tebligat falan sandım. şans sizinle olsun
  • 12-12-2024, 21:11:30
    #5
    erolckmk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim değerli hocam. İki hafta önce bir hesap açmıştım. Onlar yollamış olabilir. Çok sağolun. Odur muhtemel. Tebligat falan sandım. şans sizinle olsun
    Sağolun hocam herkese inşallah .. Ödemediğiniz bir borç için ihtarname de olabilir hocam. Kredi operasyonları merkezi filan var bankaların onlar direkt kargo gönderebiliyorlar onu da bir sorgulayın eğer varsa ödenmemiş borç veya borçlarınız
  • 12-12-2024, 21:12:11
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    Mahkeme celbidir endişe edecek bir şey yok 😂
  • 12-12-2024, 21:21:02
    #7
    Muhtemelen *********** hocam kargocu parayı alacak sana öyle teslim edecek açık adresler hep ivşa olmuş gelen kargoyu geri iade edin hocam
  • 12-12-2024, 21:37:11
    #8
    Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen *********** hocam kargocu parayı alacak sana öyle teslim edecek açık adresler hep ivşa olmuş gelen kargoyu geri iade edin hocam
    Bu kadar net konuşmanız hoş değil.
    Geçenlerde benimde bilmediğim bir kargo mesajı geldi pttden ve kontrol ettim bir şey bulamadım. Kargo geldiği gün öğrendim ki kartımın kullanım süresi bitmeye yakın olduğu için banka kartımı yenilemiş. Ve bunun dışında tebligat ve ihtarnameler de bu şekilde gelebiliyor ki bu kargoların neredeyse %90 i na ücret odemiyoruz. *********** Olsa bile kargo parası mı kazanacak? mantık çerçevesinde yorum yapmak sağlıklı olur ve net bir şey söyleyip evet budur almayın iade edin demek hata olur.
  • 12-12-2024, 23:07:43
    #9
    GabrielSSQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar net konuşmanız hoş değil.
    Geçenlerde benimde bilmediğim bir kargo mesajı geldi pttden ve kontrol ettim bir şey bulamadım. Kargo geldiği gün öğrendim ki kartımın kullanım süresi bitmeye yakın olduğu için banka kartımı yenilemiş. Ve bunun dışında tebligat ve ihtarnameler de bu şekilde gelebiliyor ki bu kargoların neredeyse %90 i na ücret odemiyoruz. *********** Olsa bile kargo parası mı kazanacak? mantık çerçevesinde yorum yapmak sağlıklı olur ve net bir şey söyleyip evet budur almayın iade edin demek hata olur.
    Dostum ben bu işin içindeyim kargo parası dediğin adam 100 TL demiyor sana ürün içinde var gösterip 400 TL ödemesi var diyor alıcı ödemeli sana kimlik geliyorsa ve mesaj gelmiyorsa oda senin eksikliğin sana gelen kargoları al gerek yok kimin gönderdiği güle güle