Bu kadar net konuşmanız hoş değil.
Geçenlerde benimde bilmediğim bir kargo mesajı geldi pttden ve kontrol ettim bir şey bulamadım. Kargo geldiği gün öğrendim ki kartımın kullanım süresi bitmeye yakın olduğu için banka kartımı yenilemiş. Ve bunun dışında tebligat ve ihtarnameler de bu şekilde gelebiliyor ki bu kargoların neredeyse %90 i na ücret odemiyoruz. *********** Olsa bile kargo parası mı kazanacak?

mantık çerçevesinde yorum yapmak sağlıklı olur ve net bir şey söyleyip evet budur almayın iade edin demek hata olur.
Dostum ben bu işin içindeyim kargo parası dediğin adam 100 TL demiyor sana ürün içinde var gösterip 400 TL ödemesi var diyor alıcı ödemeli sana kimlik geliyorsa ve mesaj gelmiyorsa oda senin eksikliğin sana gelen kargoları al gerek yok kimin gönderdiği güle güle