Merhabalar (Yeniyim) - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Merhabalar (Yeniyim)
44
●
1.532
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Merhabalar (Yeniyim)
1
2
3
4
5
04-12-2024, 00:06:15
#28
H34V3N
Hayırlı olsun, nice siberli senelere
04-12-2024, 00:08:17
#29
Saitama
Kişisel Rütbe
cagla1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aşk olsun
https://youtu.be/0DGQag5B_vo?si=JiPLdCMtgM65ki9C
04-12-2024, 00:10:25
#30
Anyelasmm
Hoş geldin!
04-12-2024, 00:12:15
#31
cagla1
H34V3N adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, nice siberli senelere
sağolun hadi bakalım
04-12-2024, 01:39:48
#32
KartalGroup
inşallah mustafa değilsindir, hoşgeldin
04-12-2024, 02:02:21
#33
deeprock2
Hoş geldin kardeşim. Çağla mı desek, Çağlar mı desek? Bir yanlışlık olmasın
04-12-2024, 08:10:11
#34
buraxklc
Günaydın hoşgeldiniz ☺🙂
04-12-2024, 11:39:24
#35
xxsemihsarac
Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konuyu açan kız olunca maşallah tüm r10 toplanmışız
merhaba ben Saitama
hahaha valla öyle hocam, konuyu ben açsam "niye geldin lan" diye yanıtlar gelir
04-12-2024, 16:38:27
#36
cagla1
KartalGroup adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
inşallah mustafa değilsindir, hoşgeldin
üzgünüm, değilim
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler