Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu açan kız olunca maşallah tüm r10 toplanmışız

merhaba ben Saitama



hahaha valla öyle hocam, konuyu ben açsam "niye geldin lan" diye yanıtlar gelir