Konu
Merhabalar (Yeniyim)
04-12-2024, 11:39:24
#35
xxsemihsarac
Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konuyu açan kız olunca maşallah tüm r10 toplanmışız
merhaba ben Saitama
hahaha valla öyle hocam, konuyu ben açsam "niye geldin lan" diye yanıtlar gelir