Sadece eczaneden almak lazımmış
ve bir tek eczanenin buna yetkisi varmış.
Eczaneden alıp satan varsa onu bilmiyorum dedi.
Şu da bana Amazondan gelen, ezik bükülmüş kutudan çıkan yapışık balık yağı hapı.
Bunu içmedim tabi ama diğer içtiğim 2 tanesinin tadı da bi garipti.
İade etmek istedim, Amazon kabul etmedi,
bu üründe iade olmuyor dedi.
Tüm kutuyu çöpe attım,
gitti 340 lira.

Eczaneden normalini aldım.
Siz de dikkat ediniz, eczaneden alınız.
