• 04-12-2024, 11:48:20
    #19
    En iyisi sanırım
    Tubefavorites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eczacım işte, internette satılanlar sahte diyor.
    Onları içmeyin diyor.
    Hocam eczacı kendi satışını artırmak istiyor olabilir mi.
  • 04-12-2024, 12:10:06
    #20
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eczacı kendi satışını artırmak istiyor olabilir mi.
    Peki.
  • 04-12-2024, 13:42:04
    #21
    Ayakkabı felan da internetten almak yasak, benim ayakkabıcı söyledi.
  • 04-12-2024, 13:45:12
    #22
    sunucuoptimizasyon.com
    Tubefavorites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam teşekkürler fakat yetkili satıcı olduğu, sitede nerede yazıyor acaba ?
    ChatGPT'ye sordum, sitede böyle bir bilgi bulunmuyor dedi.

    Tamam.
    Sitenin iletişim kısmından yazarsanız bilgi veriyorlar.
  • 04-12-2024, 14:31:52
    #23
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitenin iletişim kısmından yazarsanız bilgi veriyorlar.
    Verirler tabii, yetkili satıcıyız derler, ben de bir şeyin yetkili satıcısı olabilirim. Ne kolay
    Herkes herşeyin yetkili satıcısı olabilir

    Önemli olan siteye yazması.
  • 04-12-2024, 20:58:30
    #24
    Eczacınız da benden satın alsın diye sallamış bir tarafından.
    Eğer markanın kendisi satıyorsa bizzat ondan alın.
    Aksi halde birileri sahte ürün satabiliyor.
    Yada son kullanma tarihi yaklaşan ürünler satılabiliyor.
    Genel de çoğu da doğru koşullar da saklanmadığı için de bozuluyor.
    Siz belki orijinal alıyorsunuz ama satan firma düzgün saklamadığı için ürünler de bozulabiliyor.
  • 04-12-2024, 21:13:37
    #25
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eczacınız da benden satın alsın diye sallamış bir tarafından.
    Eğer markanın kendisi satıyorsa bizzat ondan alın.
    Aksi halde birileri sahte ürün satabiliyor.
    Yada son kullanma tarihi yaklaşan ürünler satılabiliyor.
    Genel de çoğu da doğru koşullar da saklanmadığı için de bozuluyor.
    Siz belki orijinal alıyorsunuz ama satan firma düzgün saklamadığı için ürünler de bozulabiliyor.
    Çok teşekkürler, çok mantıklı. Öyle de yapılabilir.