Forumda ciddiyeti azaltır.
Ayrıca bir getirisi yok , radyoyu oldu ki yaptılar bu yayını yapacak kişileri kim dinleyecekte kontrol edecek. Belki forumu kötüledi , reklam yaptı , illegal bir iş çevirdi bin bir türlü şey olabilir.
Coşkun bey bununla uğraşmaz. Hele ki getirisi bile yokken.
R10 Radyo olsa nasıl olur
52
●2.374
- 01-12-2024, 18:55:26
- 01-12-2024, 23:38:48Forumu resmiyette bağlayan birşey yok aslında sadece buradaki insanlar bilse yeter biz izni sadece isim olarak r10 radyo olsa diye dedikkalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-12-2024, 11:45:10Anlamsız olmaz mı getirisi yok kontrolü bi nevi zor podcast tarzı yayınlar yapılabilir güzel olur onun yerine.
- 03-12-2024, 11:54:42aslında bunu şu şekilde aşabiliriz. forumdan bağımsızda olabilir. önemli olan forum üyelerinin tercii dinlermi ? sonuçta forumda bizler varızGungorbuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle