Forumda ciddiyeti azaltır.
Ayrıca bir getirisi yok , radyoyu oldu ki yaptılar bu yayını yapacak kişileri kim dinleyecekte kontrol edecek. Belki forumu kötüledi , reklam yaptı , illegal bir iş çevirdi bin bir türlü şey olabilir.
Coşkun bey bununla uğraşmaz. Hele ki getirisi bile yokken.
Forumu resmiyette bağlayan birşey yok aslında sadece buradaki insanlar bilse yeter biz izni sadece isim olarak r10 radyo olsa diye dedik