• 26-11-2024, 19:04:03
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Ahmet adındaki arkadaş 2 yıl önce tanıştığı internetten sevgili olduğu kız için baya bir yolculuğa çıkmış.



    Kaynak

    https://x.com/ajansabluka/status/1861372545817100780
  • 26-11-2024, 19:08:37
    #2
  • 26-11-2024, 20:50:43
    #3
    Türkiye dahil batılı ülkelerdeki çürüme had safhada. Feminizmin mahvettiği aile düzeni, kadın-erkek ilişkileri, kendini erkekle yarıştıran kadınlar, sosyal medyalarda aynı anda 3-5 erkekle konuşan, ilgi peşinde koşan kadınlardan bıktı erkekler. Görece bozulmamış kültürleri olan yerlerden evlenmek harika bir fikir. Bir de üstüne bizdeki evlilik adetlerinin inanılmaz yorucu olması işin tuzu biberi. Herkes mutlu olacak bir yuva kurmak ister, bunun için servet harcamaya gerek olmamalı. Bu topraklarda ilişki, çoğunlukla sevgiyle değil; kim üstün, kim haklı savaşlarıyla şekilleniyor. Bir ömrü psikolojik satranç maçlarıyla geçirmek mümkün mü? Aile yapımızın ne derece zedelendiğini boşanma sayılarına bakarak karar verebilirsiniz. Özetle; Ahmet drama veda etmiş, huzuru bulmuş.

    Alıntıdır ve bu görüşe katılıyorum.
  • 26-11-2024, 21:37:20
    #4
    Niye bilmiyorum ama Endonezyalılar Türkleri çok seviyor
  • 26-11-2024, 22:03:56
    #5
    Kişisel Rütbe
    Endonezyalı Arkadaşımla konuştum şuan Türkiyedemiş acaba aramızda mı
  • 26-11-2024, 23:48:00
    #6
    ben tebrik ediyorum, en azından türk kadını gibi gizli başlık parası istemiyorlar, ev alınacak, araba alınacak istemede kafam kadar yüzük ve son model telefon, gelinin kardeşine bilmem kaç cm zincir, tüm herşey eksiksiz dyson vs olacak. bunların bi olmadığını hayal etsene... haaa anamgili özledim bi gidelim gelelim desen 300 bin uçak bileti gidiş dönüş. istesende tartışamazsın kavga edemezsin dil farkından dolayı, bence çok mantıklı, son dönemde orta kıta ülkelerinden baya evlilik duyar olduk. ne çekecek türkiyede fabrikasında bulacağı burnu kaf dağındaki esmanın tribini...
  • 27-11-2024, 14:57:43
    #7
    Çok normal.
    İnsanlar artık sosyal hayatlarını sosyal medyada ve internette kuruyorlar.
    O zaman sınırlar kalkıyor.
    Adam bir kadına reelde sarılmak için binlerce kilometre gidiyor ama aylardır her gün saatlerce online vakit geçiriyorlardır.

    Ben de 10 senedir hiç Türk kızı ile ilişki yaşamadım.
    Rus, Ukraynalı, Beyaz Rus, Leh sevgililerim oldu.
    Çünkü Türk kızlarının erkekten madde manevi beklentileri yüksek.
    Ama bu kadar maddi manevi yük altına gireceksem sarışın mavi gözlü uzun bacaklı manken gibi bir doğu avrupalı kızı tercih ediyorum.
    Çünkü daha az eforla daha güzel kızlar ile ilişki yaşama imkanı varken daha zorunu tercih etmez insan.


    Türkiye'de kız bulmak için rekabet çok fazla.
    O yüzden yüksek efor sarfedip daha düşük seviyede bir sevgili sahip olmak yerine yabancı dil öğrenip farklı ülkelere açılmak mantıklı.
    Daha güzel bir kızı daha az eforla tavlayabilirsiniz.
    Ama iş aile kurmaya gelince farklı kültürler her zaman büyük sorun.

    Türk dizileri yüzünden Türk erkekleri bir çok ülkede egzotik bir meyve gibi görülmeye balndılar.
    Kadınlar Türk dizileri izliyorlar ve bizim erkeklerin içinde çok fazla hödük olduğunu bilmeden tüm Türk erkeklerini dizilerdeki adamlar gibi sanıyorlar.
    Özellikle güney amerika, kuzey afrika, ortadoğu ve asya ülkelerinde Türk erkeklerine pozitif bir bakış açısı var.
    Türk erkekleri içinde dil bilenler de bu fırsatı değerlendiriyorlar.
  • 27-11-2024, 18:00:46
    #8
    Kişisel Rütbe
    https://www.youtube.com/watch?v=vsparkqHPnM