Türkiye dahil batılı ülkelerdeki çürüme had safhada. Feminizmin mahvettiği aile düzeni, kadın-erkek ilişkileri, kendini erkekle yarıştıran kadınlar, sosyal medyalarda aynı anda 3-5 erkekle konuşan, ilgi peşinde koşan kadınlardan bıktı erkekler. Görece bozulmamış kültürleri olan yerlerden evlenmek harika bir fikir. Bir de üstüne bizdeki evlilik adetlerinin inanılmaz yorucu olması işin tuzu biberi. Herkes mutlu olacak bir yuva kurmak ister, bunun için servet harcamaya gerek olmamalı. Bu topraklarda ilişki, çoğunlukla sevgiyle değil; kim üstün, kim haklı savaşlarıyla şekilleniyor. Bir ömrü psikolojik satranç maçlarıyla geçirmek mümkün mü? Aile yapımızın ne derece zedelendiğini boşanma sayılarına bakarak karar verebilirsiniz. Özetle; Ahmet drama veda etmiş, huzuru bulmuş.

Alıntıdır ve bu görüşe katılıyorum.