• 06-08-2009, 22:15:11
    #1
    6. Piyade jandarma eğitim alay komutanlığı manisa kırkağaç varmı 9/3 askere giden ağustos ayının sonuna doğru
    eğer varsa öle arkadaşlar tanışmak isterim
  • 06-08-2009, 22:19:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun yüksel ihtimal komando doguya gidicen.
    abimde orada yaptı kırkağacta değildi.sivasa düştü usta birliği.
    yüksel ihtimal gidiceğin yerler ankara-kıbrıs-şırnak / bi ihtimal bunlar /
    belli olmaz yinede ama manisadakilerin çogu böyle oluyormus.
    tekrardan hayırlı tezkereler
  • 06-08-2009, 22:27:17
    #3
    eyvallah kardeşim valla ben zaten doğu istiyodum batıda disiplin çok oluyormuş doğu olsunda farketme isterlerse kuzey ırağa giderim xD
  • 06-08-2009, 22:40:08
    #4
    Üyeliği durduruldu
    stCre3p adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eyvallah kardeşim valla ben zaten doğu istiyodum batıda disiplin çok oluyormuş doğu olsunda farketme isterlerse kuzey ırağa giderim xD
    GoogLe'dan araştırırsa ayrıntılı bilgi bulabilirsin.
    Birde EGE tv de yarın sabah 9 da manisada acemilerin yemin töreni olacak canlı yayında izlersen gidiceğin yer hakkında bilgin olur.
  • 06-08-2009, 23:12:33
    #5
    biraz baktım ama ayrıntılı bişey bulamadım ama sorduğum kişilerden gelen cevap kötü yer diyorlar izmir foça duyduysan ora gibi biyer dediler kısmet bakalım
  • 16-08-2009, 01:47:12
    #6
    yookmu manisa kırkağaç xD
  • 16-08-2009, 01:48:20
    #7
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Şimdiden hayırlı tezkereler.
  • 16-08-2009, 02:44:25
    #8
    6.jandarma komando er egitim alayı manisa/kırkagac 20 ags yolcuyum
  • 16-08-2009, 10:38:59
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bizim nevşehirde oldu arkadaşım gitti.2 ay felan oldu sanırım . İnşaatçı kendisi . NEVŞEHİR'de yaşıyorda aslen Ordu'lu. gidince Sorarsın Yasin Dersin Hemen tanır kanka olursunuz =)