Konu
6. Piyade jandarma eğitim alay komutanlığı
06-08-2009, 22:27:17
#3
stCre3p
eyvallah kardeşim valla ben zaten doğu istiyodum batıda disiplin çok oluyormuş doğu olsunda farketme isterlerse kuzey ırağa giderim xD