• 11-11-2024, 01:57:48
    #1
    Herkese selamlar 2 haftadır sipariş almıyorum işler iyikem 2 haftadır bu durgunluk benimlemi alakalı yoksa bütün sektörmü böyle? Sizde durumlar nasıl?
  • 11-11-2024, 02:27:15
    #2
    Merhaba,
    Genel olarak sanırım tüm sektörlerde bir durgunluk mevcut
  • 11-11-2024, 02:31:29
    #3
    Hiç sorma hocam durumlar aynı maalesef
  • 11-11-2024, 02:44:33
    #4
    GameDoping adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Genel olarak sanırım tüm sektörlerde bir durgunluk mevcut
    Bilalizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç sorma hocam durumlar aynı maalesef
    durgunluk her zaman olurdu ama bu bildiğiniz çöküş gibi birşey resmen sipariş yok insanlar yazmıyor sipariş vermiyorlar durmuş bildiğiniz
  • 11-11-2024, 02:46:11
    #5
    on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    durgunluk her zaman olurdu ama bu bildiğiniz çöküş gibi birşey resmen sipariş yok insanlar yazmıyor sipariş vermiyorlar durmuş bildiğiniz
    Maaleef ki aynı durumu yaşan firmalar ve işletmeler mevcut. Trafik var ancak bir alım yok, yakın zaman herkes için düzelmesi dileğiyle.
  • 11-11-2024, 04:07:59
    #6
    Satıcı olarak değil ama alıcı olarak fikrim millet yıl sonu Aralık kampanyalarıni bekliyor ya da Kasım ayı 11.11 muhabbetine bekliyor. Benim gibi düşünen çevremde onlarla arkadaşım var. Umarım açılır işleriniz bol satışlar
  • 11-11-2024, 16:42:11
    #7
    Ekonomide Resesyon işte tam böyle bir şey ne yazık ki
  • 11-11-2024, 16:59:12
    #8
    ekonomi bu sene 3.çeyrekte, %1.3 oranında küçüldü, 4.çeyrekte'de buna yakın bir küçülme bekliyorum.