• 10-11-2024, 20:13:48
    #1
    Merhaba arkadaşlar iyi akşamlar ios 18 e güncelli şuanda telefon fakat 18.1 cıkmış hatalar felan giderildiğini düşünüyorum güncelleme yapmalımıyım bi sıkıntı yaşatır mı iphone 13 model düz
  • 10-11-2024, 20:18:40
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    ios 18 lanet bir işletim sistemi 18.1 çıktı ama hala tam olarak yavaşlama takılma klavyedeki anlık donmalar düzelmedi, eski telefonlarda daha fazla hissediliyor bende de 13 var 18.0.1 berbattı 18.1 ehhh biraz daha iyi. ios 17’de olsaydınız 18’e güncellemeyin derdim ama 18’deymişsiniz güncelleyin tabi.
  • 10-11-2024, 20:20:54
    #3
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İos 18 lanet bir işletim sistemi 18.1 çıktı ama hala tam olarak yavaşlama takılma klavyedeki anlık donmalar düzelmedi, eski telefonlarda daha fazla hissediliyor ben de 13 var 18.0.1 berbattı 18.1 ehhh biraz daha iyi. İos 17’de olsaydınız güncellemeyin derdim ama 18’deymişsiniz güncelleyin tabi.
    En son çıkan 18.1 Evet 18.0 daydım şarj cok hızlı gitmeye baslıyor evet bazen takılmalar olabiliyor hocam kötü olmasın diye sorayım dedım.
  • 10-11-2024, 20:49:30
    #4
    16 Pro kullanıyorum telefonun ilk başta güncellemeleri yapılmamış halde 2 gün kullanmak nasip oldu o zaman şarjı çok güzel gidiyordu güncellemeyi yaptım rezil bir hale geldi.
  • 10-11-2024, 20:55:36
    #5
    antiddos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16 Pro kullanıyorum telefonun ilk başta güncellemeleri yapılmamış halde 2 gün kullanmak nasip oldu o zaman şarjı çok güzel gidiyordu güncellemeyi yaptım rezil bir hale geldi.
    16 da bide böyleyse vay halimize