Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İos 18 lanet bir işletim sistemi 18.1 çıktı ama hala tam olarak yavaşlama takılma klavyedeki anlık donmalar düzelmedi, eski telefonlarda daha fazla hissediliyor ben de 13 var 18.0.1 berbattı 18.1 ehhh biraz daha iyi. İos 17’de olsaydınız güncellemeyin derdim ama 18’deymişsiniz güncelleyin tabi.
En son çıkan 18.1 Evet 18.0 daydım şarj cok hızlı gitmeye baslıyor evet bazen takılmalar olabiliyor hocam kötü olmasın diye sorayım dedım.