• 10-11-2024, 12:32:40
    #19
    Hoş geldiniz..

    Hep merak etmişimdir, neden isim ile R10 kayıt isim ve soy isim tutmuyor. Bir kaç kişi de daha gördüm.

    Bu şöyle mi, hane yaş tutmaz, ona göre Aile ebeveyn odaklı kayıt olunur başkası adına vs.. gibisinden.

  • 10-11-2024, 13:04:42
    #20
    hoş geldiniz
  • 12-11-2024, 19:33:45
    #21
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoş geldiniz..

    Hep merak etmişimdir, neden isim ile R10 kayıt isim ve soy isim tutmuyor. Bir kaç kişi de daha gördüm.

    Bu şöyle mi, hane yaş tutmaz, ona göre Aile ebeveyn odaklı kayıt olunur başkası adına vs.. gibisinden.

    Hayır ismim kayıt adımla aynı zaten ama kullanıcı adım göbek adım bu adı seviyorum
  • 12-11-2024, 20:30:10
    #22
    Kişisel Rütbe
    Hosgeldiniz

    I'm Saitama

    https://youtu.be/c01mPSOsWvw?t=12