Merhaba R10 aranıza yeni katıldım - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Merhaba R10 aranıza yeni katıldım
21
●
740
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Merhaba R10 aranıza yeni katıldım
1
2
3
10-11-2024, 12:32:40
#19
AFNaNTiK
Hoş geldiniz..
Hep merak etmişimdir, neden isim ile R10 kayıt isim ve soy isim tutmuyor. Bir kaç kişi de daha gördüm.
Bu şöyle mi, hane yaş tutmaz, ona göre Aile ebeveyn odaklı kayıt olunur başkası adına vs.. gibisinden.
10-11-2024, 13:04:42
#20
yunusdm
hoş geldiniz
12-11-2024, 19:33:45
#21
GlDafne
AFNaNTiK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hoş geldiniz..
Hep merak etmişimdir, neden isim ile R10 kayıt isim ve soy isim tutmuyor. Bir kaç kişi de daha gördüm.
Bu şöyle mi, hane yaş tutmaz, ona göre Aile ebeveyn odaklı kayıt olunur başkası adına vs.. gibisinden.
Hayır ismim kayıt adımla aynı zaten ama kullanıcı adım göbek adım bu adı seviyorum
12-11-2024, 20:30:10
#22
Saitama
Kişisel Rütbe
Hosgeldiniz
I'm Saitama
https://youtu.be/c01mPSOsWvw?t=12
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler