Konu
Merhaba R10 aranıza yeni katıldım
10-11-2024, 12:32:40
#19
AFNaNTiK
Hoş geldiniz..
Hep merak etmişimdir, neden isim ile R10 kayıt isim ve soy isim tutmuyor. Bir kaç kişi de daha gördüm.
Bu şöyle mi, hane yaş tutmaz, ona göre Aile ebeveyn odaklı kayıt olunur başkası adına vs.. gibisinden.