En azından böyle böyle herkes e-ticaretini gerçekten kendi sitesi üzerinde döndürmeye başlayacak artık. Böylece aracı komisyoncular değil, hem üretici hem tüketici kazanacak.
Hayırlısı olsun hocam, Allah utandırmasın.
Artık trendyoldan tamamen ayrıldım
16
●1.702
- 06-11-2024, 21:47:46hocam 2 tane sitem varDio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkiside wordpress wocommerce
Bir sitemde 13600 ürün var hepsi merchant centerde listeleniyor.
Wordpress bana göre bu konuda başarılı daha profesyonel için ikas tarzı yerler - 06-11-2024, 21:50:06Teşekkür ederimDryas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müşterim beni aradığında her türlü yardımcı olup indirim sağlıyorum. Ancak bu aracı simsarlar artık piyasadan silinsin gitsin hocam.
diğer arkadaşlara tavsiyem biran önce e ticaret sitelerini açmaları, çünkü benim rakiplerimin çoğunun kendi e ticaret siteleri yoktu , pazaryerinde benden ucuza iş yapıyorlardı ve piyasadan silinip gittiler. - 06-11-2024, 22:37:31Hocam aktif olarak eticaret yapmıyorum ama opencart açık kaynak bir yazılım her türlü geliştirmeye açık, ne istediğinizi biliyorsaniz eklenti ve entegrasyonlarla gelistirebilirsiniz.Dio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkas, ticimax, ideasoft gibi firmalar tamam çok kaliteli birçok şey düşünülmüş ama geliştirmeye kapalı ayrica en kötüsü yıllık 50-100k ücret istiyor. Opencartta hosting dışında bir masraf yok, kalan parayı sitem geliştirme ve reklam için kullanabilirsiniz diye düşünüyorum.
Tabi siz işin içindesiniz daha iyi bilirsiniz. Ben dışarıdan bir gözle yorumladım. - 06-11-2024, 23:40:45hocam hosting kısmı tamam yıllık bu kadar ücretler verilmiyor ama, entegrasyon sorunları mevcut, her modül için ayrı ayrı satın alıyorsunuz ve sizin isteiğinize göre de yapılmıyor. Ama ikas da her şey hazır geliyor. Benim opencard tarafında sorun yaşadığım kısım, fatura düzenleme alanı yok, sipariş geldiğnde bildirim özelliği yok, ürün eklemek isteiğimde ne kadar hızlı ürün ekle modülü olsa da yine de çok hantal her resim için ortam dosyasını ayrı ayrı gezmeniz lazım bu çok zaman kaybettiiryor ve işten soğuyorsunuz, Mesela şuan mail düzenleme modülüm yok. Müşteri kayıt olduğunda veya sipariş verdiğinde ona sipariş bildirimi nasıl gidiyor ben bile bilmiyorum. Biraz ürün girmeye çalışırsanız ne demek istediğimi tam olarak anlarsınız. gerçekten çok eski bir yapısı var arka planda.FaLCoN_TiGeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2024, 21:53:41Bugün son iade geldi ondada müşteri ihtiyacı olan parçayı almış üstüne kargoyla birlikte ürünü bize kitlemeye çalışmış.