• 06-11-2024, 21:45:53
    #10
    En azından böyle böyle herkes e-ticaretini gerçekten kendi sitesi üzerinde döndürmeye başlayacak artık. Böylece aracı komisyoncular değil, hem üretici hem tüketici kazanacak.
    Hayırlısı olsun hocam, Allah utandırmasın.
  • 06-11-2024, 21:47:46
    #11
    Dio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi sitenizde altyapı ne kullanıyorsunuz hocam? ben opencart kullanıyorum memnun değilim sırf temanı görüntüsünden almıştım pişmanım arka plan panel daha önemliymiş. Özellikle rahat bir şekilde ürün girebilmek, fatura oluşturabilmek, sipariş barkodu oluşturabilmek, müşteriye erişebilmek, daha fazla analiz araçalrı vs... opencart pişmanlıktı kimseye önermiyorum. Siz kendi sitenizde ne kullanıyorsunuz? tavsiye almak istedim.
    hocam 2 tane sitem var
    İkiside wordpress wocommerce
    Bir sitemde 13600 ürün var hepsi merchant centerde listeleniyor.
    Wordpress bana göre bu konuda başarılı daha profesyonel için ikas tarzı yerler
  • 06-11-2024, 21:50:06
    #12
    Dryas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En azından böyle böyle herkes e-ticaretini gerçekten kendi sitesi üzerinde döndürmeye başlayacak artık. Böylece aracı komisyoncular değil, hem üretici hem tüketici kazanacak.
    Hayırlısı olsun hocam, Allah utandırmasın.
    Teşekkür ederim
    Müşterim beni aradığında her türlü yardımcı olup indirim sağlıyorum. Ancak bu aracı simsarlar artık piyasadan silinsin gitsin hocam.
    diğer arkadaşlara tavsiyem biran önce e ticaret sitelerini açmaları, çünkü benim rakiplerimin çoğunun kendi e ticaret siteleri yoktu , pazaryerinde benden ucuza iş yapıyorlardı ve piyasadan silinip gittiler.
  • 06-11-2024, 22:37:31
    #13
    Dio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi sitenizde altyapı ne kullanıyorsunuz hocam? ben opencart kullanıyorum memnun değilim sırf temanı görüntüsünden almıştım pişmanım arka plan panel daha önemliymiş. Özellikle rahat bir şekilde ürün girebilmek, fatura oluşturabilmek, sipariş barkodu oluşturabilmek, müşteriye erişebilmek, daha fazla analiz araçalrı vs... opencart pişmanlıktı kimseye önermiyorum. Siz kendi sitenizde ne kullanıyorsunuz? tavsiye almak istedim.
    Hocam aktif olarak eticaret yapmıyorum ama opencart açık kaynak bir yazılım her türlü geliştirmeye açık, ne istediğinizi biliyorsaniz eklenti ve entegrasyonlarla gelistirebilirsiniz.

    İkas, ticimax, ideasoft gibi firmalar tamam çok kaliteli birçok şey düşünülmüş ama geliştirmeye kapalı ayrica en kötüsü yıllık 50-100k ücret istiyor. Opencartta hosting dışında bir masraf yok, kalan parayı sitem geliştirme ve reklam için kullanabilirsiniz diye düşünüyorum.

    Tabi siz işin içindesiniz daha iyi bilirsiniz. Ben dışarıdan bir gözle yorumladım.
  • 06-11-2024, 23:40:45
    #14
    FaLCoN_TiGeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aktif olarak eticaret yapmıyorum ama opencart açık kaynak bir yazılım her türlü geliştirmeye açık, ne istediğinizi biliyorsaniz eklenti ve entegrasyonlarla gelistirebilirsiniz.

    İkas, ticimax, ideasoft gibi firmalar tamam çok kaliteli birçok şey düşünülmüş ama geliştirmeye kapalı ayrica en kötüsü yıllık 50-100k ücret istiyor. Opencartta hosting dışında bir masraf yok, kalan parayı sitem geliştirme ve reklam için kullanabilirsiniz diye düşünüyorum.

    Tabi siz işin içindesiniz daha iyi bilirsiniz. Ben dışarıdan bir gözle yorumladım.
    hocam hosting kısmı tamam yıllık bu kadar ücretler verilmiyor ama, entegrasyon sorunları mevcut, her modül için ayrı ayrı satın alıyorsunuz ve sizin isteiğinize göre de yapılmıyor. Ama ikas da her şey hazır geliyor. Benim opencard tarafında sorun yaşadığım kısım, fatura düzenleme alanı yok, sipariş geldiğnde bildirim özelliği yok, ürün eklemek isteiğimde ne kadar hızlı ürün ekle modülü olsa da yine de çok hantal her resim için ortam dosyasını ayrı ayrı gezmeniz lazım bu çok zaman kaybettiiryor ve işten soğuyorsunuz, Mesela şuan mail düzenleme modülüm yok. Müşteri kayıt olduğunda veya sipariş verdiğinde ona sipariş bildirimi nasıl gidiyor ben bile bilmiyorum. Biraz ürün girmeye çalışırsanız ne demek istediğimi tam olarak anlarsınız. gerçekten çok eski bir yapısı var arka planda.
  • 07-11-2024, 21:53:41
    #15
    Bugün son iade geldi ondada müşteri ihtiyacı olan parçayı almış üstüne kargoyla birlikte ürünü bize kitlemeye çalışmış.
  • 12-11-2024, 13:13:55
    #16
    Güncellendi
  • 12-11-2024, 17:46:39
    #17
    Merhaba hayırlı olsun.

    ikas paketiyle devam etmek isterseniz avantajlı fiyatlarla yardımcı oluruz.