Dryas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En azından böyle böyle herkes e-ticaretini gerçekten kendi sitesi üzerinde döndürmeye başlayacak artık. Böylece aracı komisyoncular değil, hem üretici hem tüketici kazanacak.
Hayırlısı olsun hocam, Allah utandırmasın.
Teşekkür ederim
Müşterim beni aradığında her türlü yardımcı olup indirim sağlıyorum. Ancak bu aracı simsarlar artık piyasadan silinsin gitsin hocam.
diğer arkadaşlara tavsiyem biran önce e ticaret sitelerini açmaları, çünkü benim rakiplerimin çoğunun kendi e ticaret siteleri yoktu , pazaryerinde benden ucuza iş yapıyorlardı ve piyasadan silinip gittiler.